تهران این شهر پر هیاهو در شمال ایران و جنوب دامنه رشته‌ کوه البرز قرار دارد. که از شمال به نواحی کوهستانی، و از جنوب به نواحی کویری منتهی می‌شود، به همین دلیل است که در نواحی شمالی دارای آب‌ و هوای سرد و خشک و در نواحی جنوبی دارای آب‌ و هوای گرم و خشک است. آیا به دنبال یک تجربه لذت بخش و متفاوت در تهران هستید؟ رزرو هتل تهران را با ما تجربه کنید و لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کنید. با امکانات رفاهی بی نظیر و موقعیت مرکزی، هتل ما بهترین انتخاب برای اقامت شما خواهد بود. رزرو کنید و لذت ببرید!

تهران و هتل های تهران را بشناسید

تهران بزرگ هتل های زیاد و متنوعی دارد از هتل‌های خیلی لوکس و مدرن گرفته تا هتل‌ های قدیمی‌ و اقتصادی‌. قبل از اینکه پا به تهران بگذارید بهتر است با مطالعه این محتوا با اقامت در تهران و هتل های آن آشنا شوید. تعداد جاهای دیدنی در تهران بسیار زیاد است.

که نمیتوان با یکبار سفر کردن به این شهر از همه آنها بازدید کرد. من که نتوانستم همه موزه ها پارک ها را در یک سفر با بودجه ای که داشتم ببینم. در این مطلب از جستجو 24 هتل های تهران را با هر بودجه برای شما بررسی می‌کنیم.

بروزترین قیمت های رزرو هر هتل را در جستجو 24 برای شما نمایش میدهیم. به دلیل پایتخت بودن تهران است که نیمی از فعالیت‌ های مهم صنعتی کشور در این شهر واقع شده است.

میتوان از کارخانه‌ها در زمینهٔ تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، شکر، سیمان و مواد شیمیایی نام برد تا پالایشگاه نفت، ناگفته نماند به دلیل موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌ های فرهنگی و تاریخی دارای جاذبه‌ های طبیعی و تاریخی فراوانی است.

هتل های لاکچری و لوکس تهران

۱. هتل اسپیناس پالاس

هتلی لوکس و لاکچری در تهران و کشور، هتل اسپیناس پالاس است که در سعادت‌آباد میتوان یافت.افتتاح این هتل در ۱۳۹۴ بود و دارای  ۲۰ طبقه‌ که ۴۰۰ اتاق و سوییت را در خود جا داده است. به لابی که وارد میشویم شکوه و معماری هتل چشم نواز است و این هتل چقدر لوکس و مدرن ساخته شده است.

با قطعیت میتوان گفت که اینجا بهترین هتل تهران است.هتل اسپیناس پالاس دارای چند رستوران و کافه و همچنین بیزنس سنتر یا مرکز بازرگانی آن برای مسافرت‌ های کاری در نظر گرفته شده است. فاصله هتل اسپیناس پالاس تا فرودگاه مهر‌آباد ۱۸ کیلومتر تا فرودگاه امام‌خمینی ۶۴ کیلومتر و تا بازار بزرگ تهران ۲۰ کیلومتر است.

امکانات هتل اسپیناس پالاس

امکانات هتل اسپیناس را که تحقیق کردم به این موارد برخوردم روم سرویس ۲۴ساعته دارد ، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی در دسترس است ، پارکینگ بزرگ ، لباس‌شویی، اتاق چمدان و خدمات خانه‌داری از امکانات رفاهی این هتل میتوان نام برد.

اسپا، حمام سنتی و ماساژ ، سالن بدن‌سازی مدرن ، استخر، جکوزی و سونا رایگان در دسترس است. کرایه اتومبیل با راننده، گشت ، خودپرداز، تاکسی‌ سرویس ، ویلچر ، اتاق ویژه معلولان ، سالن آمفی‌ تئاتر و تالار پذیرایی همه و همه یکجا در این هتل جمع هستند.

برای رزرو هتل تهران می توانید به سایت جستجو 24 مراجعه کنید و با مشاهده قیمت ها و امکانات هتل ، رزرو را انجام دهید.

آدرس هتل : سعادت‌آباد ، میدان بهرود ، خیابان عابدی ، کوچه ۳۳

۲. هتل پارسیان آزادی

از هتل های دیگر که در طی سفرم به آن برخورد کردم هتل پارسیان آزادی بود که بوی ایام قدیم را میداد اما لوکس بود یکی از ویژگی های خاص هتل آزادی این است که دارای چهار رستوران است و همچنین غذاهای ژاپنی و ایتالیایی را نیز سرو می‌کند.

فاصله هتل آزادی تا بازار بزرگ تهران و بازار تجریش

بخش دلنشین سفر به سراغ بازار رفتن است که فاصله این هتل از بازار تجریش حدود ۶ کیلومتر و تا بازار بزرگ تهران ۵ کیلومتر است.

امکانات هتل پارسیان آزادی 

از امکانات این هتل که میتوان نام برد این است که دارای روم سرویس ۲۴ساعته ، پارکینگ دارد ، لباس‌شویی ، تاکسی‌سرویس ،همچنین ماساژ رایگان و سونا دارد.

آدرس هتل: بزرگ‌ راه چمران ، تقاطع یادگار امام

۳. هتل پارسیان استقلال

اگر بخواهم از تجربیات هتل های پنج ستاره صحبت بکنم حتما به هتل پارسیان استقلال با نام پیشین رویال هیلتون تهران که بزرگترین هتل بین‌ المللی پنج ستاره ایران که در شمال تهران واقع شده اشاره میکنیم. این هتل دارای دو بخش بصورت برج شرقی و غربی قسمت شده.
یکی از عجایب این هتل میتوان به این نکته اشاره کرد که برج شرقی امکاناتی در حد ۵ ستاره و برج غربی امکانات ۴ ستاره را داراست. ساختمان غربی بوی ایام قدیم را میدهد و بخش قدیمی هتل است. از دیگر ویژگی های هتل استقلال این است که به نمایشگاه بین‌ المللی تهران نزدیک است.

امکانات هتل پارسیان استقلال 

از امکانات این هتل میتوان به اینترنت رایگان و محدود در لابی اشاره کرد،‌ دارای صندوق امانات، درای روم سرویس ۲۴ساعته است، فضای سبز دارد، اتاق چمدان، پارکینگ با ظرفیت محدود و چند رستوران و کافه در آن واقع شده است .

برای سفر های کاری سالن کنفرانس دارد ، سالن همایش ، کافی‌نت و سالن اجتماعات معین شده است . از جمله خدمات تور، صرافی، خودپرداز، ویلچر، کرایه اتومبیل بدون راننده و با راننده، تاکسی‌ سرویس، آرایشگاه مردانه، از سونا، جکوزی، سالن بدن‌ سازی و‌ استخر جزو امکانات این هتل است که میتوان به آن شاره کرد.

آدرس هتل: تقاطع بزرگ‌ راه چمران و خیابان ولی‌عصر

۴. هتل هما

از جمله هتل های هتل های تهران که پیشینه دارد و دارای ۵ ستاره است هتل هما است. اینجا به شاهراه کردستان و خیابان مشهور ولی‌عصر دوست داشتنی و دل انگیز بسیار نزدیک است. این هتل دسترسی هایی به مکان های پر تردد از جمله موزه مقدم که ۱۳ کیلومتر و تا پارک ملت ۴ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل هما

هتل هما دارای سالن کافی‌ نت است برای سفر های کاری همایش، اتاق جلسه کاری و سالن کنفرانس واقع شده است. روم‌ سرویس ۲۴ ساعته است، اینترنت رایگان و محدود در لابی و پارکینگ روباز را داراست.هتل هما دارای سالن بدن‌ سازی، ماساژ، سونا و جکوزی  است.

آدرس هتل هما: میدان ونک، خیابان ولی‌عصر، خیابان خدامی

۵. هتل اسپیناس خلیج‌ فارس

یکی دیگر از هتل های لوکس که در شمال شهر نیست اما پر طرفدار است هتل اسپیناس خلیج فارس است. این هتل را در عطر و بوی خیابان های قدیمی گمشده در بلوار کشاورز میتوان یافت. این هتل دارای قدمت زیادی نیست.

اقامت در این هتل شما را به تمامی نقاط مد نظر نزدیک تر میکند دیگر لازم نیست برای حرف زدن با مردم شهر، سرکشی به موزه‌های مرکز شهر و تار و پود اداری و تجاری مسافت طولانی را سپری کنید .

امکانات هتل اسپیناس خلیج فارس 

از جمله روم‌ سرویس ۲۴ ساعته دارد ، پارکینگ سرپوشیده واقع شده، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی را داراست و میتوان به خدمات خانه‌ داری ، صندوق امانات، لباس‌ شویی، استخر، سونا، بدن‌ سازی و رستوران اشاره کرد.

آدرس هتل: بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و خیابان نادری.

۶. هتل پرشین پلازا

یک سری به منظقه عباس آباد و بزنیم و با هتل پرشین پالاز آشنا بشیم یک هتل نوساخت که در سال ۱۳۹۷ نخست نقش خودش رو در منطقه اداری عباس آباد تهران شروع کرده.

جلوه زیبای پشت نمای سفید و شیشه‌های آسمان نیلگون که دارای ۹۶ اتاق است و سوییت در ۱۶ طبقه قرار دارد.میتوان در بین طبقات از اتاق یک‌ تخته تا سوییت دو خوابه سه‌ تخته بین استراحتگاه های آن یافت.

ویژگی های هتل پرشین پالاز

از هتل که بیرون آمده ام چشمم به ایستگاه مترو نزدیک هتل خورد همچنین به وسایل نقلیه مثل تاکسی و اتوبوس که دسترسی راحت تری دارد. در ضمن این هتل در حوزه طرح زوج و فرد قرار دارد. فاصله این هتل بعداز ظهر ها تا فرودگاه مهر آباد بالای نیم ساعت و تا دربند ۴۰ دقیقه و تا کاخ گلستان ۳۰ دقیقه راه را باید طی کرد.

امکانات هتل پرشین پالاز

از جمله امکانات میتوان به اینترنت رایگان و محدود در لابی،‌ روم سرویس،‌ پارکینگ سر پوشیده،‌ خدمات خانه‌ داری، اتاق چمدان، پله اضطراری و خود پرداز پرداخت. باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا از امکانات ورزشی هتل است. رستوران، کافه ۲۴ساعته،‌ سالن کنفرانس و تالار های چند منظوره از امکانات دیگر آن است.

آدرس هتل : خیابان سهروردی شمالی، خیابان زینالی شرقی.

۷. هتل آپارتمان تاج‌ محل

یکی از مواردی که بیشتر در سفر به آن برخورد کردم این بود که اکثرا مسافران هتل آپارتمان را به دلیل اینکه فضای شبیه به خانه را داراست و در آن آرامش بیشتری دارند انتخاب می کنند. هتل آپارتمان تاج محل یک انتخاب خوب برای اقامت است این هتل دارای پنج ستاره و از نظر امکانات رفاهی کامل است.

ویژگی های هتل آپارتمان تاج محل

نزدیک بودن یکی از ویژگی های مهم این هتل به میدان ونک و بزرگ‌ راه کردستان که دغدغه رفت و آمد دیگر وجود ندارد. حتما با شنیدن اسم هتل تاج محل یاد هند افتادید کاملا درست است این هتل دارای تزئین با حال‌ و هوای هند و به رستوران اسم و رسم دار و غذا هایش معروف است .

امکانات هتل آپارتمان تاج محل

این هتل دارای روم‌ سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خانه‌ داری، اتاق چمدان و کافه را داراست. برای کسانیکه در مسافرت هم به فکر ورزش هستند سالن بیلیارد، استخر، جکوزی، سونا و بدن‌ سازی رایگان تعبیه شده است.

آدرس هتل: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ‌ بهایی جنوبی.

۸. هتل ویستریا

تهران بزرگ از جمله شهر های است که هتل های لوکس در آن زیاد است .یکی از این هتل ها هتل ویستریا در سال ۱۳۹۷که با چشم اندازی به سمت کوه‌های البرز کار خود را شروع کرد. هتل ویستریا در خیابان دربند قرار دارد و به مکان های دیدنی‌ تهران در این منطقه دستیابی مطلوب دارد، از جمله کاخ سعد‌آباد و بازار تجریش.

امکانات هتل ویستریا

از جمله امکانات این هتل روم‌ سرویس ۲۴ساعته، کافی‌شاپ ۲۴ساعته، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی،‌ پارکینگ، تاکسی‌ سرویس و خودپرداز را داراست.برای دوستدار ورزش سونا، استخر و جکوزی رایگان در دسترس است.

آدرس هتل : خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی.

۹. هتل پارسیان اوین

وقتی سراغ هتل های واقع شده در چمران را میروم هتل چهار ستاره پارسیان اوین که دارای 150 اتاق و سوئیت لاکچری است حضور دارد.

این هتل دو منظوره هم برای سفر کاری هم برای سفر های تفریحی سازگار است. هتل اوین هم برای سفر تفریحی مناسب است و هم سفر کاری چرا که امکانات کافی برای جلسه‌ های کاری را مهیا کرده است.

آدرس: بزرگ‌ راه چمران، تقاطع یادگار امام.

۱۰. هتل آپارتمان نیلو

یکی دیگر از هتل هایی که نزدیک به میدان ونک با تنوع تاکسی های بسیار و همچنین یک انتخاب خوب برای مسافرت های کاری و تفریحی هتل آپارتمان چهار ستاره نیلو است. طراحی کاملا چشم نواز و به خصوص این یکی از ویژگی های منحصر به فرد است و یک خبر خوب این است که این هتل در طرح زوج قرار ندارد.

امکانات هتل آپارتمان نیلو

این هتل دارای اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، پارکینگ سر پوشیده ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، لباس‌ شویی، روم سرویس، خدمات خانه‌ داری، اسپا رایگان، سالن کنفرانس، سالن همایش و رستوران ایتالیایی را نیز داراست.

آدرس هتل: خیابان ولی‌ عصر، خیابان هفتم، خیابان نیلو شمالی، پلاک ۳.

هتل های به صرفه تر تهران

۱۱. هتل پارسیان انقلاب

در طی مسافرتم یک هتل 18 طبقه که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن نزدیک بودن به مرکز شهر و جا هایی مثل اداره ها و موزه ها بود را دیدم. هتل پارسیان انقلاب نیز جزو هتل های پر طرفدار تهران به شمار می رود.

ویژگی های هتل پارسیان انقلاب

فاصله هتل انقلاب تا موزه فرش ۳ و نیم کیلومتر یعنی تقریبا ۱۵ دقیقه و تا کاخ گلستان ۵ کیلومتر یا ۲۰ دقیقه مسافت دارد. هتل پارسیان انقلاب دارای رستوران گردان و پارکینگ است. در طی گردشم در خیابان طالقانی با فروشگاه های صنایع دستی روبرو شدم.

امکانات هتل پارسیان تهران

این هتل از امکاناتی از جمله روم‌ سرویس ۲۴ساعته، اینترنت در لابی، سیستم سرمایش و گرمایش، پارکینگ سرپوشیده و روباز، سونا و استخر روباز، صندوق امانات، فروشگاه صنایع‌ دستی، تاکسی‌ سرویس رستوران گردان و کافی‌شاپ را میتوان نام برد.

آدرس هتل : خیابان طالقانی، بین خیابان‌های ولی‌ عصر و حافظ.

۱۲. هتل هویزه

هتل هویزه یکی از هتل های گروه کوثر است که دارای 150 اتاق و چهار ستاره دارد. این هتل یک هتل قدیمی که در 1353 ساخته شده و بعدا نوسازی شده است .

ویژگی های هتل هویزه

این هتل دسترسی مسافران و مهمانان خود را به ایستگاه مترو و تاکسی راحت تر کرده است اگر مثل من دوستدار صنایع دستی و خوراکی های خوشمزه هستید میتوانید به خیابان ویلا بروید عطر شیرینی های با کیفیت و معطر شما را مست و حیران خواهد کرد.

فاصله این هتل تا کاخ گلستان ۴ کیلومتر بوده، تا موزه هنرهای معاصر ۳ کیلومتر و تا قنادی هانس ۶۵۰ متر مسافت دارد. نا گفته نماند رفتار کارکنان این هتل بسیار گرم و صمیمی است.

امکانات هتل هویزه

امکاناتی مثل اینترنت،‌ کافه ۲۴ ساعته، سونا خشک و بخار، جکوزی، خدمات خانه‌ داری،‌خشک‌ شویی، ویلچر، خود پرداز و ارائه خدمات تشریفاتی را میتوان نام برد. برای مسافرت های کاری نیز سالن همایش و رستوران جداگانه برای برگزاری سمینار، کنفرانس یا کلاس آموزشی لحاظ شده است.

آدرس: تقاطع خیابان‌های طالقانی و نجات‌اللهی (ویلا).

۱۳. هتل بزرگ تهران ۱

برای کسانی که مسافرت های کاری زیادی دارند هتل بزرگ تهران را حتما توصیه میکنیم البته باید اشاره کنم که شما برای سفر های تفریحی هم میتوانین از این هتل استفاده کنید. ناگفته نماند نزدیک بودن این هتل به خیابان‌ های ولی‌عصر، فاطمی و مطهری هم از ویژگی های این هتل است.

شعبه دیگر هتل بزرگ تهران !

شعبه دیگر هتل بزرگ تهران به اسم هتل بزرگ تهران ۲ است که ۴ ستاره دارد و در خیابان نجات‌اللهی، خیابان سپند شرقی قرار دارد.

ویژگی های هتل بزرگ تهران 1

هنگام پیاده روی متوجه شدم که فاصله از هتل بزرگ تهران ۱ تا موزه مقدم ۴ و نیم کیلومتر تا کاخ سعد‌آباد، ۱۱ کیلومتر و تا میدان انقلاب و کتاب‌ فروشی‌ هایش ۵ کیلومتر است.

امکانات هتل بزرگ تهران 1

امکاناتی مثل روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ با ظرفیت محدود، خدمات خانه‌ داری، کافی‌ شاپ، اتاق جلسه، صندوق امانات، رستوران و تاکسی‌ سرویس را نیز داراست.

آدرس هتل : ابتدای خیابان مطهری، تقاطع خیابان ولی‌عصر.

۱۴. هتل ایبیس

دغدغه اکثر کسانی که با هواپیما مسافرت میکنند نزدیکی هتل به فرودگاه است یکی از این هتل ها هتل ایبیس است که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار دارد این هتل دارای چهار ستاره و به کسانیکه برای چند ساعت وقفه بین پرواز بعدی آنها است توصیه میشود.خبر مهم اینکه شما نگران رسیدن به فرودگاه نخواهید بود چون هر نیم ساعت سرویس برای فرودگاه در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل ایبیس

امکانات هتل ایبیس اینترنت در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، خودپرداز، صرافی و اتاق چمدان وجود دارد و برای علاقه‌مندان به ورزش استخر، سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ و سالن بدن‌سازی در نظر گرفته است.

آدرس هتل : روبه‌ روی ترمینال شماره یک فرودگاه امام خیمنی، کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران به قم.

۱۵. هتل رامتین

اسم طولانی ترین خیابان خاورمیانه را شاید شنیده باشید خیابان ولیعصر که بهشتی برای خود در تمامی فصول است پیشنهاد میکنیم حتما لحاظاتی را در این خیابان سپری کنید تا چشم هایتان زیبایی فصول را نوازش کند هنگام قدم زدن حتما چشم شما به هتل رامتین میخورد. یک هتل در قلب خیابان ولیعصر که چهار ستاره دارد.

ویژگی های هتل رامتین

هتل رامتین مسافت خوبی برای رسیدن به ایستگاه تاکسی و اتوبوس را دارد. اگر دلتان میخواهد غذا های بین المللی را بخورید یک سری به رستوران هتل رامتین بزنید. بیزنس سنتر هتل رامتین ۲۴ ساعته دایر است تا مسافران کاری نگرانی از بابت تایم را نداشته باشند.

امکانات هتل رامتین

از جمله امکانات میتوان به روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ سر پوشیده، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، لباس‌ شویی، کافی‌نت و تاکسی‌ سرویس از امکانات هتل اشاره کرد. سونا، ماساژ و بدن‌ سازی رایگان، اتاق چمدان، کرایه ماشین با راننده و تشریفات فرودگاهی در اختیار شما قرار دارد.

آدرس هتل: خیابان ولی‌ عصر، ۵۰۰متری جنوب پارک ساعی.

۱۶. هتل المپیک

برای کسانی که دوست دارند به دور از شلوغی باشند و به دنبال اقامت آرام در هتل هستند هتل المپیک را پیشنهاد میکنیم این هتل 4 ستاره دارد و نزدیک ورزشگاه آزادی و دور از شهر قرار دارد. بر خلاف اینکه تهران را همیشه آلوده میدانیم آب‌ و هوای سالم‌ تر و سکوت بیشتری در اطراف این هتل برقرار است.

ویژگی های هتل المپیک

این هتل هم برای برگزاری کنفرانس و جلسه کاری پیشنهاد میشود.

امکانات هتل المپیک

امکانات این هتل المپیک روم‌ سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ، ویلچر، کافی‌ شاپ ۲۴ ساعته، آلاچیق و فضای سبز و اتاق چمدان میتوان نام برد. برای مسافران تاکسی‌ سرویس، صندوق امانات، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، بدن‌ سازی و خدمات تور مد نظر قرار گرفته است.

آدرس هتل: بلوار دهکده، کنار در غربی استادیوم آزادی.

۱۷. هتل کارون

پیشنهاد برای کسانی که برای اقامت در تهران دنبال هتل 3 ستاره هستند هتل کارون است که نزدیک میدان ولی‌ عصر قرار دارد.نزدیکی به مترو، تاکسی و ایستگاه اتوبوس از جمله ویژگی های این هتل است.این هتل ۲۴ اتاق نیز وجود دارد از جمله هتل هایی است که برای هرگروه تعبیه شده گروه ویژه، سنتی و اقتصادی تقسیم شده است.

ویژگی های هتل کارون

از هتل کارون آرام آرام به خیابان کریم‌خان و بلوار کشاورز نیز نزدیک میشوید این هتل ۲۴ اتاق نیز وجود دارد.

امکانات هتل کارون

امکاناتی مثل روم سرویس ۲۴ساعته، صندوق امانات، سرویس سرمایش و گرمایش، لباس‌ شویی، آسانسور، اتاق چمدان، رستوران، فضای سبز و سرویس رفت‌ و برگشت به فرودگاه برای مسافران فراهم است.

آدرس هتل : خیابان ولی‌ عصر، بالاتر از چهارراه زرتشت، کوچه غفاری.

۱۸. هتل آپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا یک جای بسیار شیک و با امکانات رفاهی کامل برنامه ریزی شده است. این هتل آپارتمان در خیابان وزرا واقع شده است. ویژگی های اینجا آپارتمان اکونومی تا سوییت استودیو در اختیار مسافران قرار میگیرد. این هتل 12 طبقه و 25 واحد آپارتمانی است.

ویژگی های هتل آپارتمان وزرا

نزدیکی هتل به مترو شهید بهشتی که دستیابی به جا های دیدنی تهران را آسان میکند. هتل آپارتمان وزرا از پارک ساعی و ردیف درختان قشنگش هم دور نیست.

امکانات هتل آپارتمان وزرا

امکاناتی روم سرویس، اینترنت رایگان و محدود، اتاق چمدان، رمپ، پارکینگ سر پوشیده، خدمات خانه‌ داری و لباس‌ شویی را دارد. برای دوستداران ورزش نیز از استخر، جکوزی یا سالن بدن‌ سازی را رایگان در اختیار دارند.

آدرس هتل: خیابان خالد اسلامبولی (وزرا).

۱۹. هتل آپارتمان ملل

اگر به دنبال هتلی هستید که دارای رستوران روی بام باشد هتل آپارتمان ملل را توصیه میکنم این هتل 3 ستاره و دارای 7 طبقه است و 28 آپارتمان دارد یکی از هتل آپارتمانهای قدیمی، باز سازی شده است.

ویژگی های هتل آپارتمان ملل

این هتل دارای امکانات کافی و برای اقامت های طولانی و کوتاه پیشنهاد میشود همچنین برای راحتی مسافران و خستگی در کردن نیز استخر و سونا قرار دارد.

امکانات هتل آپارتمان ملل

این هتل پارکینگ، اینترنت، خشک‌ شویی، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، کافه و رستوران است.

آدرس هتل: خیابان ولی‌ عصر، بعد از خیابان ظفر، خیابان ناصری.

۲۰. هتل بلوط

حین گردش در ولنجک هتل سه ستاره بلوط را دیدم از مرکز شهر دور است اما برای طرفداران محیط های سر سبز و آرام حتما پیشنهاد میشود.

ویژگی های هتل بلوط

مسافت این هتل از نمایشگاه بین‌ المللی تهران تنها ۱ کیلومتر، از مرکز خرید پالادیوم ۱ونیم کیلومتر و تا درکه ۳ونیم کیلومتر است.

امکانات هتل بلوط

این هتل دارای پارکینگ روباز، روم سرویس، خدمات پزشکی، خدمات خانه‌ داری، سالن اجتماعات و تالار پذیرایی و سالن بدن‌ سازی و استخر رو باز ویژه آقایان برخوردار است.

آدرس هتل: بزرگ‌ راه چمران، ولنجک، انتهای خیابان یمن.

هتل های تهران : هتل های ارزان قیمت

۲۱. هتل مارلیک

در حین گردش به سمت میدان هفت تیر با هتل بلو آشنا میشیم این هتل بازسازی شده است و برای مسافر تهای کاری و تفریحی پیشنهاد میشود.این هتل در طرح زوج فرد قرار دارد.

ویژگی های هتل مارلیک

هتل بلوط به مترو نزدیک است وخیلی آسان وسریع میتوان سوار تاکسی شد.

امکانات هتل مارلیک

دارای امکانات روم سرویس ۲۴  ساعته، لباس‌ شویی، تاکسی‌ سرویس و صندوق امانات است همچنین ماساژ، سونا، استخر و حمام سنتی، و کافی‌ شاپ، چای‌خانه سنتی، سفره‌ خانه و رستوران برای راحتی مسافران مد نظر بوده است.

آدرس هتل : خیابان مفتح، نبش چهارراه سمیه.

۲۲. هتل ساینا

هتل ساینا در قلب شهر قرار دارد این هتل ۳ ستاره دارد دارای ۵ طبقه ۳۰ اتاق و سوییت است.

ویژگی های هتل ساینا

این هتل به جاهای دیدنی تهران و اداره‌ها نزدیک است. این هتل در طرح زوج و فرد قرار دارد.

امکانات هتل ساینا

این هتل دارای اینترنت نا محدود و رایگان در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌ داری، اتاق چمدان، صندوق امانات، لباس‌ شویی، کافی‌نت و دستگاه واکس کفش است.

آدرس هتل : یوسف‌آباد، خیابان فتحی شقاقی.

۲۳. هتل آپارتمان ونک

در حین گردش برای کسانی که به دنبال هتل یک ستاره هستند هتل آپارتمان ونک است. این هتل کمترین مسافت را به میدان ونک دارد و همچنین برای سوار به تاکسی های میدان ونک و مترو حقانی دارد.

امکانات هتل آپارتمان ونک

امکانات این هتل روم سرویس ۲۴ساعته، اینترنت، پارکینگ، آسانسور، لباس‌ شویی، خدمات خانه‌ داری، محوطه ویژه سیگار، صندوق امانات، اتاق چمدان و تاکسی‌ سرویس است.

آدرس هتل : میدان ونک، خیابان بزریل شرقی.

۲۴. هتل گلستان

دیگر هتل یک ستاره در تهران هتل گلستان است. نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو حسن‌ آباد است و برای مسافران کاری بهترین گزینه است.

ویژگی های هتل گلستان

این هتل نزدیکترین مسافت را به تاکسی و ایستگاه اتوبوس، به میدان تاریخی حسن‌آباد، بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان، موزه مقدم و موزه آبگینه را دارد. برای کسانی که در حوزه مبل سازی و یا فروش مبل هستند.

امکانات هتل گلستان

این هتل دارای اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، لباس‌شویی، خدمات خانه‌ داری، اتاق چمدان، روم سرویس، کافه و رستوران، صندوق امانات و تاکسی‌ سرویس است.

آدرس هتل: خیابان حافظ، نرسیده به حسن‌آباد.

۲۵. هتل سروش

هتل سروش یک هتل یک ستاره بوده و نزدیکترین مسافت را به ایستگاه اتوبوس و مترو فردوسی را دارد.

امکانات هتل : اینترنت در لابی، لباس‌ شویی، اتاق چمدان، آسانسور، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش دارد.

آدرس: خیابان ایران‌شهر، خیابان نمازی.

۲۶. هتل نادری

در آخر میرسیم به یک هتل که همانند بعضی از هتل هایی که معرفی کرده ام بوی ایام قدیم را میدهد هتل نادری تهران  این هتل در خیابان جمهوری قرار دارد. دو طبقه بوده و ۲۴ اتاق نیز دارد. هتل یک ستاره که در عین زیبایی قدیم شکوه و جلال خود را نیز دارد.

ویژگی های هتل نادری

هتل نادری نیز فاصله ی کمی نیز به موزه‌ های آبگینه و مقدم، کاخ گلستان و باغ نگارستان را دارد. دسترسی سریع به فروشگاه‌ های صوتی و تصویری خیابان جمهوری و بازار موبایل خیابان حافظ را نیز داراست.

فاصله ایستگاه اتوبوس، تاکسی و مترو سعدی به هتل نادری کم است. اگر دوستدار فضا های ساکت و آرام هستید حتما  به کافه نادری در طبقه همکف هم یکسر بزنید که شاعران و نویسندگان بزرگی در آنجا کنار هم جمع میشدند همانند صادق هدایت، نیما یوشیج و جلال آل‌احمد.

امکانات هتل

این هتل از امکاناتی مثل اعلام حریق، کپسول آتش‌ نشانی، جعبه کمک های اولیه و یخچال در اتاق را دارد.

آدرس هتل : خیابان جمهوری، بین خیابان ۳۰ تیر و چهار راه استانبول.

هتل های تازه ساخت تهران

1. هتل ویستریا

2. هتل اوین

3. هتل ونک

برترین هتل های تهران از نظر مسافران

1. هتل پرشین پلاز

2. هتل رکسان

3. هتل بزرگ

4. هتل بوتیک طوبی

5. هتل ساینا

بهترین هتل های نزدیک سعادت آباد تهران

1. اسپیناس پالاس

2. هتل پارسیان آزادی

3. هتل اوین

4. هتل بلوط

5. هتل تلاش

کدام هتل تهران مناسب ماه عسل است؟

هتل اسپیناس پالاس

راهنمای ترمینال های فرودگاه مهرآباد

راهنمای ترمینال های فرودگاه مهرآباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *